sobota, 13. april 2019

PRIPRAVLJALNI ODBOR SVLO

STANISLAV VALENTINČIČ KEKEC
svlo.zaslovenijo@gmail.com
04 May 2017

Odločitev, da začnem sodelovati pri ustanavljanju SVLO izhaja iz leta 1987, ko sem kot delavec v vzgojnem zavodu poskušal dokazati, da vodilni delavci kradejo. Po raznih šekaniranjih, ki so trajali do leta 1991, so mi pristojni v zavodu izdali odločbo o prenehanju delavnega razmerja. Sledili so postopki na okrajnem sodišču v Novi Gorici, ki jih je vodil sodnik Rebrica. To je trajalo do končne odločbe z navedkom, da v postopku ni nihče kriv. A v resnici sem jaz ostal brez službe, vodilni v zavodu pa so nadaljevali z delom. Pri nadaljnjem iskanju dela in kot samostojni podjetnik, sem doživljal na lastni koži, v kakšni pravni Sloveniji živimo. Zato želim z vsemi močmi sodelovati pri ureditvi in razvoju pravne države Slovenije.

Stanislav Valentinčič Kekec
A1 - 123456789


Ni komentarjev:

Objavite komentar